| 26 اردیبهشت 1400
En | 

راهنمای ثبت درخواست نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه حضوری

  • با توجه به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی شهروندان و همچنین امکان ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب، این سامانه طراحی و اجرا شده است.
  • مراجعه حضوری در اداره کل صرفاً با اخذ نوبت از طریق سایت اداره کل و اطلاع رسانی پیامکی امکان پذیر می باشد و از ورود افراد بدون داشتن نوبت جلوگیری خواهد شد.
  • جهت ورود به اداره کل، همراه داشتن کارت ملی مراجعه کننده و شخص همراه الزامیست. در صورت عدم تطابق اطلاعات ثبت شده با کارت شناسایی و فرد مراجعه کننده، از ورود شخص به داخل اداره کل جلوگیری خواهد شد. لذا ثبت اطلاعات در سامانه با دقت انجام گیرد.
  • بازه زمانی امکان ثبت درخواست جهت حضور در اداره کل از فردای روز ثبت نام لغایت 14 روز آینده می باشد. جهت رعایت عدالت و بهره مندی همه افراد متقاضی می تواند طی دوره 14 روزه صرفاً دو نوبت مراجعه (طی دوره 7 روزه) را درخواست نماید.
  • هنگام ثبت درخواست خود، واحد مورد مراجعه را به دقت و درستی انتخاب فرمائید. امکان حضور در سایر واحدهای غیر از گزینه انتخابی در فرم درخواست وجود ندارد و واحد مذکور از پذیرش و پاسخگویی معذور است.
  • از ارباب رجوع محترم خواهشمند است پس از اتمام کار، به لحاظ کاهش ازدحام و شلوغی و همچنین حفظ سلامتی خود و کارمندان (بالاخص در شرایط کرونا) نسبت به ترک اداره کل تسریع بعمل آورد.

 

دستورالعمل ثبت درخواست نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه حضوری

  • وارد سایت اداره کل به آدرس tehran.mrud.ir شوید.
  • بر روی گزینه میزخدمت الکترونیک کلیک نمایید.
  • بر روی گزینه سامانه نوبت دهی اینترتی کلیک نمائید.
  • در فرم نوبت دهی مشخصات خود را به طور کامل و صحیح وارد نمایید. (در صورتیکه همراه دارید، مشخصات همراه و همچنین علت همراهی ایشان را ذکر کنید)
  • دکمه ثبت و ادامه را بزنید.
  • ابتدا دکمه بررسی تاریخ درخواست را بزنید.
  • در صورتیکه پیام تایید را مشاهده نمودین، بر روی دکمه تأیید نهایی کلیک کنید. به محض تایید نهایی، تاریخ مراجعه حضوری طی پیامک به شماره تماس همراه ارسال خواهد شد.