28 شهریور 1400
En | 
 

مسافران نوروزي راهدار افتخاري مي‌شوند

وظيفه ادارات كل راه و شهرسازي پاسخگويي به شكايات مسافران و رفع نواقص جاده‌ها است و در همين راستا براي اولين باردر كشور از يك اپليكيشن موبايل براي پاسخگويي سريعتر و نواقص در ايام نوروز استفاده مي كنيم
پنجشنبه، 28 اسفند 1393 | Article Rating

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان تهران , دكتر فريبرز واحدي مدير كل راه و شهرسازي تهران با اعلام اين خبر گفت : تا پيش از اين مردم و مسافراني كه در جاده‌ها بودند براي گزارش مشكلات حادث شده درجاده‌ها فقط با برقراري تماس با مركز مديريت راه‌ها گزارش مي‌دادند اما نوع ايراد مشخص نبود ضمن آنكه راهداران نمي توانسنتد با ضريب بالاي اطمينان و به صورت دقيق محل ايراد در جاده را شناسايي كنند.
وي ادامه داد: به تازگي نرم‌افزاري تهيه كرده‌ايم كه مردم به راحتي بتوانند گزارش نواقص و ايرادات جاده‌ اي را براي مركز مديريت راهها ارسال كنند.
واحدي افزود:‌اين نرم‌افزار طي روزهاي اخير تكميل شده است و مسافران نوروزي مي‌توانند آن را از طريق سايت اينترنتي WWW.IRAN RAHYAR.IR و يا سايت اداره كل راه و شهرسازي استان تهران دانلود كرده و روي تلفن همراه خود نصب كند.
مدير كل راه و شهرسازي استان تهران گفت:‌ مسافران به محض مشاهده ايرادات فني جاده‌ها اعم از مشكلات تيرهاي روشنايي، گاردريل‌ها، چاله، نواقص تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و از اين قبيل ايرادات از طريق همان نرم‌افزار و با تلفن همراه خود عكسبرداري كرده و توسط نرم‌افزار مذكور براي ما ارسال مي‌كنند.
وي بيان كرد:‌بدين ترتيب گزارش كامل ايراد جاده و موقعيت مكاني آن كه از طريق GPS مشخص مي‌شود براي راهداران روشن خواهد شد.
مدير كل راه و شهرسازي استان تهران تاكيد كرد:‌بسته به ميزان اهميت اين ايراد وعده مي‌دهيم كمتر از 48 ساعت براي رفع ايراد رسيدگي كنيم.
وي افزود:‌بدين ترتيب مسافران نوروزي خود راهدار افتخاري ما مي‌شوند و ما نيز ملزم به اين هستيم كه به سرعت ايراد گزارش شده را رفع كنيم.
دكتر واحدي در پايان گفت : ‌اگر ايراداتي كه توسط مسافران شناسايي و گزارش مي‌شود درجه اهميت بالايي داشته باشد حتما از آنها قدرداني خواهد شد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو

برچسب ها